Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hátráltatta a GSK kettőt az egyórányi emberelőny 2013-11-16 16:34:23 Kétgólos hátrányról egyenlített Legéndi György csapata az őszi bajnok otthonában, majd kimaradtak a gödöllői ziccerek, és nyert a Pécel
Drámai végjáték a regionális rangadón 2012-11-04 16:21:07 Legéndi György csapata felülmúlta a volt gödöllői tréner, Lovrencsics László mostani társulatát